Invoice Workflow effektiviserer fra A-Z
Optimér kreditorbogholderiet med et effektivt arbejdsflow - fra modtagelse af faktura til digital arkivering
Spar 50 % af arbejdstiden schedule
Når I automatiserer modtagelsen af købsfakturaer og digitaliserer arbejdsflowet, vil en gennemsnitlig virksomhed:
- Spare op til 50 % af arbejdstiden
- Undgå manuelle fejl.
En løsning brugerne vil elske favorite
Invoice Workflow fra SignUp Software er en brugervenlig løsning.
Både økonomiafdeling og godkendere vil opleve, at det bliver nemmere og hurtigere at arbejde med og godkende købsfakturaer.
Bygget til jeres ERP-system repeat
Invoice Workflow er udviklet til 365 Business Central.
Løsningen er nem at implementere og fuldt integreret med jeres ERP-løsning.
Spar tid med Invoice Workflow - se her hvordan
Understøt alle arbejdsgange
Invoice Workflow fra SignUp Software sparer ikke kun tid i håndteringen af købsfakturaer. Se andre fordele her:
Modtag i flere formater tap_and_play
Invoice Workflow henter fakturadata ind i Dynamics Business Central - uanset om faktura modtages:
- på mail
- i en folder
- i PDF-format
- i XML (OIOXML og OIOUBL) format
Automatisk aflæsning af data description
Løsningen aflæser - og genkender - data fra fakturaen, som fx:
- Leverandøren
- Forfaldsdato
- Priser
- Moms.
Invoice Workflow lægger selv disse data ind i workflowet.
Match med indkøbsordre check
Invoice Workflow kontrollerer faktura og:
- Tjekker for dubletter af faktura
- Matcher den med indkøbsordren.
Digitalt arkiv layers
Find hurtigt fakturaer i forbindelse med:
- Mangellister
- Årsafslutning.
Se alle fakturaer fra samme leverandør i:
- Dynamics 365 Business Central.
Øget omkostningskontrol credit_card
I Invoice Workflow er det nemt at opsætte:
- Prokura
- Beløbsgrænser.
Besked via e-mail email
Invoice Workflow sender e-mail til godkender, når der ligger en faktura klar til godkendelse.
Hver bruger har adgang til sin egen godkendelses-portal, hvor faktura godkendes.
Godkend på portal – og se seneste fakturaer mood
I godkendelses-portalen kan brugeren:
- Godkende faktura
- Se seneste 5 fakturaer fra samme leverandør.
Fra portalen kan brugeren også:
- Sende faktura til gennemsyn hos en anden
- Afvise faktura, hvis den skal sendes til anden godkender.
Sikkerhed for rettidig betaling archive
Med Invoice Workflow er der altid styr på, hvor en faktura er i systemet.
Det betyder, at:
- Fakturaer betales rettidigt
- Virksomheden undgår strafrenter.
Er en cloud-løsning cloud_done
Invoice Workflow er placeret i skyen.
Det betyder, at:
- I altid kører på nyeste version
- I betaler en fast pris pr. måned - afhængigt af antal købsfakturaer, I har behov for at behandle.
Hvad siger kunderne?
Medarbejdere, der styrer godkendelses-processen, er meget tilfredse med løsningen, fordi de nu har et overblik over fakturaer, der er klar til godkendelse, og nem adgang til relaterede fakturaer
Marianne Ehlert Bonderup
Regnskabschef, DanHatch Group
Interesseret i Invoice Workflow?
Få en uforpligtende snak om jeres muligheder