Det handler om integration med forretningen

Det vigtigste er alt det, som brugerne ikke ser, men mærker - og det er høj performance og en intuitiv købsoplevelse.

ERP-integration settings

Vores erfaring viser, at integrerede e-handelsløsninger er de mest lønsomme. En reel integration mellem webshop og ERP-system vil løfte jeres online forretning markant.

Headless Commerce layers

Med en 'headless' arkitektur kan I understøtte og styrke salget på tværs af digitale kanaler og platforme, der matcher jeres behov.

Digitaliser dit salg shopping_cart

Skal I i gang med at sælge digitalt? Eller udvide jeres salg via nye digitale platforme? Vores løsninger er bygget til at sælge. Ikke bare pynte. 

E-mail marketing email

Øg salget og styrk kundeforholdet med e-mail marketing, der kan guide jeres kunder på webshoppen og give tilpassede tilbud. 

UX og brugerrejser account_circle

NORRIQ designer webshops på baggrund af analyser, data og brugertests. Vi hjælper jer med at skabe de bedste brugeroplevelser.

Analyse og statistik pie_chart

I kan indsamle og visualisere værdifulde data fra webshoppen. Indsigt i købsmønstre er en vigtig ingrediens i succesfuld e-handel.

Cloud Data Hub cloud_done

Cloud Data Hub? Forbind nemt de digitale tools, som I ønsker i jeres setup. Integrationer er og bliver en af de vigtigste elementer i effektiv eCommerce.

Recommendation Engines check_circle

Øg konverteringerne på jeres webshop med personalisering og knivskarpe produktanbefalinger. Ja, også i B2B.

Mød vores glade kunder

Virksomheder vi har hjulpet med e-handel inden for B2B og B2C

Plug-and-play webshop til Business Central

Sæt farten op på jeres online forretning med NORRIQ eCommerce Accelerator - en state-of-the-art, køreklar, gennemprøvet og integrereret webshop med alt, hvad I skal bruge til at optimere jeres e-handel og online forretning.

Håndter nemt kunder og debitorer

I får en webshop med standardintegration til Business Central. Det betyder, at kunde- og debitordata oprettes og vedligeholdes i ERP. Derefter synkroniseres det med webshoppen, så udvalgte kundegrupper blandt andet kan se specifikke varesortimenter eller udvalgte salgspriser og rabatter.

Kunderne kan selv oprette en brugerprofil via en formular på webshoppen og hurtigt komme i gang med handle hos jer. ERP-systemet vil huse al kundespecifik data, der synkroniseres med og benyttes af webshoppen.

NORRIQs eCommerce Accelerator kan udvides med flere funktioner, såsom at tilbyde jeres sælgere en sælgerløsning, hvor de let kan oprette nye kunder, tilbud samt sende ordreforslag til kunderne digitalt.

Styr salgspriser og rabatter

Salgspriser og rabatter i webshoppen styres direkte fra Business Central. Alle ændringer kan hurtigt opdateres og sendes til webshoppen med et enkelt klik.

  • Tildel salgsrabatter til udvalgte debitorer
  • Benytter standard-prisberegning i Business Central
  • Debitorrabatgruppe kan også administreres
Sælg overalt med en e-handelsløsning til Business Central - NORRIQ

Produktdata vedligeholdes i Business Central

Alle varer som vises i jeres webshop, vedligeholdes direkte i Business Central. Her vil I nemt kunne angive og opdatere vareattributter på produkterne, som f.eks. størrelse, indhold, materiale, farve osv.

  • Produktbilleder vedligeholdes i Business Central
  • Smart og dynamisk editor til redigering af produkttekster
  • Redigerede produktinformationer opdateres hurtigt på webshoppen
  • Vareattributter kan bruges som filtre på webshoppen

Ønsker I flere produktinformationer i webshoppen, så er integration til PIM den sikre måde at berige jeres B2B webshop på - og den mest korrekte metode til håndtering af mange produkter og produktinformationer.

Mød kunden på alle enheder med en e-handelsløsning fra NORRIQ

Alt samles i kundecenteret

Med NORRIQs e-Commerce Accelerator får I et kraftfuld og fleksibelt kundecenter i webshoppen, der henter data direkte fra Business Central. Her vil jeres kunder kunne logge ind og se alle relevante informationer uden at skulle i kontakt med en salgsmedarbejder. Kunderne vil også kunne se alle fakturaer, uanset om de er kommet ind via webshoppen, mail, via EDI osv. - det hele kan ses inde i kundecenteret.

  • Oversigt over åbne ordrer, fakturaer og kreditnotaer
  • Fremsøgning af fakturaer – f.eks. baseret på dato
  • Mulighed for at se kreditnotaer
  • Mulighed for genbestilling af tidligere ordrer
  • Ændring og administration af adgangskode til webshoppen
Alt samles i kundecenteret i vores B2B-webshop til Business Cental - NORRIQ

Mød kunden på alle enheder

Tiltræk flere kunder med responsivt design og fleksibelt content management, der leverer effektive og professionelle kundeoplevelser på tværs af pc, tablet og mobil.

  • Understøtter responsivt design
  • Indholdstilpasning til mobil og tablet
  • Preview i forskellige skærmopløsninger
  • Lav mobil- og tablet-specifikke versioner af jeres website
Mød kunden på alle enheder med en B2B-webshop til Business Central - NORRIQ

Skalerbar og fremtidssikret løsning

NORRIQ e-Commerce Accelerator består af skalerbare standardmoduler, der nemt kan tilpasses jeres forretningsmæssige behov. Start med en mindre løsning og udbyg senere, hvis trafikken eller vareantallet stiger – eller start stort, hvis I allerede er erfarne e-handlere.

Løsningen er bygget til at kunne udvides med specifikke tilpasninger. 

  • Fleksibilitet afhængigt af jeres behov
  • Start småt - eller start stort
  • Styrker jeres forretning både nu og fremover
Sælg mere med en e-handelsløsning fra NORRIQ

Bygget til fx Umbraco og Dynamicweb CMS

NORRIQs e-Commerce Accelerator kommer med en række standard-elementer og sider, der kan sættes op i CMS-systemer - som f.eks. Umbraco eller Dynamicweb - og få jer hurtigt op at køre. I kan selvfølgelig også lave kundetilpassede sider og elementer i webshoppen.

Acceleratoren kommer med standardsider, som f.eks.:

  • Forside
  • Kategoriside
  • Produktside
  • Kontaktside
  • Kundecenter
  • FAQ-side
  • Lækre content elementer til at brande jeres site og produkter
  • “Opret jer som kunde”-side
Få mere loyale kunder med en e-handelsløsning fra NORRIQ

Fonetisk søgning = bedre brugervenlighed

Har du nogensinde prøvet at bruge en søgefunktion på en webshop og få 0 resultater?

Det er nok fordi, at du har stavet noget forkert i din søgning og webshoppen ikke bruger fonetisk søgning.

Fonetisk er et søgesystem, som ser på enslydende ord, som staves forskelligt.

NORRIQ eCommerce Accelerator bruger fonetisk søgning på webshoppen.

Det sikrer, at jeres besøgende finder hvad de leder efter hver gang – selvom de ikke rammer tasterne helt rigtigt.

Fonetisk søgning = bedre brugervenlighed - NORRIQ

Klar til Google Analytics

Succes med e-handel afhænger af, om I forstår jeres besøgendes handlinger på webshoppen.

Derfor er analyseværktøjer, som f.eks. Google Analytics essentielle i jeres værktøjskasse.

NORRIQ eCommerce Accelerator integreres med Google Analytics - eller andet analyseværktøj.

Det giver jer større kontrol over forretningskritisk data om jeres kunder og besøgende på webshoppen.

Klar til Google Analytics - NORRIQ

Få samling på systemerne med Cloud Data Hub

Vi ser i dag flere og flere systemer i virksomheders ”Tech Stack”.

Systemer, som f.eks. ERP, PIM, DAM, CRM og CMS, skal alle integreres på kryds og tværs for at kunne understøtte forretningens succes.   

Men forbindes de i et spindelvæv af integrationer, kan det give problemer, når nye platforme, systemer eller apps skal udskiftes eller opgraderes.  

Løsningen er Cloud Data Hub.   

Heri har vi bygget et samlingspunkt for alle jeres systemintegrationer. De bindes sammen via API-kald og er baseret på Best-of-Breed-tilgangen, hvor systemer nemt kan udskiftes eller opgraderes.   

I Cloud Data Hub ligger der en masse services, der sikrer en stærk og stabil IT-arkitektur. Det er services, som f.eks. micro services, master data management, monitorering og meget mere.  

Cloud Data Hub er skalerbar og kan udvides i takt med, at jeres forretning vokser.  

Vil I have en stærk, agil og fremtidssikret IT-arkitektur? Tag en snak med os om jeres muligheder med en Cloud Data Hub.  

Kontakt os her 

Få samling på systemerne med Cloud Data Hub

Kom rigtigt i gang med jeres B2B webshop

Download eBogen og læs om de 13 trin, I bør have med i planerne for en ny webshop, fx: 

  • Et kig på konkurrenter
  • Involvér de daglige brugere
  • Overblik over systemer og integrationsmuligheder.

Se også de 5 faldgruber, I skal undgå i jeres B2B webshop-projekt.

 

Download den gratis eBook

Gratis avis om e-handel

Case: Højere rentabilitet med integreret e-handel

Vi binder de bedste teknologier sammen

Få sammensat en løsning til jeres behov

Vi er Dynamicweb Premium Solution Partner hos NORRIQ

Dynamicweb

Få bygget en suite med Commerce og PIM-løsning med Dynamicweb.

Læs mere

Vi bygger webshops i Umbraco - NORRIQ

Umbraco

Få bygget en "headless" webshop med open source-software fra Umbraco.

Læs mere

Vi har lavet mange integrationer til webshops bygget i Shopify - NORRIQ

Shopify

Få jeres B2C/B2B-Shopify integreret med jeres Business Central ERP.

Læs mere

Centraliser alle dine produktdata i Perfion PIM - NORRIQ

Perfion

Perfion sikrer sofistikeret PIM, der styrer produktdata fra producenter og leverandører.

Læs mere

Skab personlige webshop-oplevelser med Relewise - NORRIQ

Relewise

Skab personlige webshop-oplevelser med Relewise - også B2B.

Læs mere

Kontainer

Kontainer

Organiser, bearbejd og del filer og data med Kontainer.

Læs mere

Brug intelligente produktanbefalinger på din webshop med Raptor - NORRIQ

Raptor

Brug intelligente produktanbefalinger på jeres webshop og sælg mere. 

Læs mere

Integrer din webshop til Power BI og få bedre dataindsigt - NORRIQ

Power BI

Integrer ERP, lager og webshop til Power BI og få overblik over hele forretningen.

Læs mere

Få bedre datahåndtering på tværs af alle din virksomheds forretningssystemer med Dynamics 365 Business Central - NORRIQ

Business Central

Få integreret webshop, PIM, BI og lagerstyring med Business Central ERP.

Læs mere

Stærke apps til digitalt salg

TrueCommerce EDI screen_share

EDI automatiserer strømmen af data mellem jer og jeres samhandelspartnere.

Læs mere chevron_right

nShift (tidl Consignor) local_shipping

nShift håndterer Delivery Management og integrerer til jeres webshop og Business Central.

Læs mere chevron_right

NP Retail shopping_cart

Bliv gearet til vækst med én samlet platform til POS, lager, bogholderi, finans og rapportering.

Læs mere chevron_right

Reepay credit_card

Reepay er en alt-i-én-løsning med en abonnementsplatform og betalingsgateway.

Læs mere chevron_right

Seneste artikler om digitalt salg

Få en snak med en ekspert inden for e-handel

Book et uforpligtende opkald i dag

FAQ om E-handel

Hvad er fordelene ved en B2B webshop?

Med en B2B webshop kan I sælge 24/7 til jeres kunder. I forlængelse af det traditionelle salg via salgsagenter kan I bruge en B2B webshop, som en ekstra salgskanal. Her kan jeres kunder se produktsortimentet og lægge en ordre direkte i webshoppen. Det gør det nemmere for jeres kunder at handle med jer.

Hvilken B2B webshop skal vi vælge?

Der findes mange muligheder, når I skal vælge en webshop-platform til B2B salg. I bør tjekke om platformen tillader brugerlogin, prisstyring ift. specifikke lande, kundecenter, integration til lager og økonomisystem. Vi anbefaler Shopify, Umbraco og Dynamicweb.

Hvad skal en B2B webshop kunne?

Hvis man spørger indkøbere i virksomheder, så skal en B2B webshop helst kunne følgende: opdateret lagerstatus for alle produkter, B2B rettede betalingsmuligheder, mulighed for valg af specifik leveringdato, faktura download og hurtig genbestilling af tidligere ordrer.