Tidsregistrering uden bøvl og besvær
Intempus’ smarte løsning til tidsregistrering samler alle registreringer i én samlet brugervenlig platform. Jeres medarbejdere kan foretage sine registreringer direkte i Intempus’ app. Hurtigt, nemt og uden bøvl.
Intempus har en webportal, hvor alle registreringer kan administreres. Løsningen kan integreres med 365Løn og berige jeres lønadministration.
Tidsregistrering schedule
Medarbejdere kan registrere arbejdstimer via applikation, computer eller tablet, hvorefter indrapporteringerne foreligger klar til godkendelse i administrationssystemet.
Fraværsregistrering home_work
Ved sygdom, ønsket om en fridag eller anvendelse af afspadseringstimer kan disse begivenheder nemt registreres direkte i Intempus App.
Komme/gå place
Gennem Intempus Terminal har medarbejderen mulighed for at foretage registrering af ind- og udcheckning samt dokumentere pauser, fravær og eventuelle afvigelser fra deres planlagte vagter.
Overtid/afspadsering account_circle
Systemet kan konfigureres i overensstemmelse med jeres gældende regler for overarbejde og afspadsering. Derved vil systemet automatisk foretage præcise beregninger af overtidsbetaling til alle medarbejdere.
Intempus giver værdifulde funktioner
Tidsregistreringer på farten
Intempus har udviklet en app, hvor alle registreringer nemt og hurtigt kan foretages. Med få klik kan medarbejderen få adgang til følgende funktioner i appen:
- Registrering af tid, kundearbejde og overarbejde
- Let registrering af alle typer fravær
- Tilføj billeder og filer og registrer udlæg og diæter
- Få overblik over feriedage, afspadsering, flekstid og sygdom
- Start og stop tiden og registrer den nøjagtige arbejdstid
- Få overblikket over ugens indberetninger
Hurtig komme/gå registrering med Intempus Terminal
Ønsker I en effektiv og brugervenlig løsning til registrering af arbejdstid? Intempus Terminal er den ideelle løsning. Den muliggør planlægning af medarbejderes arbejdstid, så de let kan foretage ind- og udtjekning i forbindelse med deres vagter.
Dette sikrer en gnidningsløs og enkel håndtering af den daglige timeregistrering for jeres virksomhed.
Skab overblik i løbet af sekunder
Med administrationssystemet fra Intempus samles alle relevante data ét centralt sted. Dette giver jer mulighed for at opnå et omfattende overblik, konfigurere et godkendelsesflow i overensstemmelse med jeres arbejdsgange, planlægge arbejdstid og ferie samt drage fordel af mange andre funktioner.
Administrationssystemet tilpasses skræddersyet til netop jeres virksomhedsbehov i tæt samarbejde med jer.
Integration til 365Løn
Tidsregistreringer fra Intempus kan udveksles med lønadministrationssystemet 365Løn via en integration.
Optimer lønprocessen med enestående effektivitet og nøjagtighed ved at integrere Intempus med 365Løn. Den administrative tid, der normalt bruges på lønkørsel, reduceres markant fra timer til blot minutter.
Intempus sikrer ikke kun præcis registrering af arbejdstimer, men også håndtering af overarbejde, afspadsering, udlæg og fravær. Dette gør lønadministrationen enkel og gennemsigtig for alle medarbejdere.
Det betyder mindre manuelt arbejde og færre fejl.
Interesseret i Intempus Timeregistrering?
Få en uforpligtende snak om jeres muligheder