Plug-and-play webshop til Business Central
Sæt farten op på jeres online forretning med NORRIQ e–Commerce Accelerator - en state-of-the-art, køreklar, gennemprøvet og integrereret webshop med alt, hvad I skal bruge til at optimere jeres e-handel og online forretning.
Håndter nemt kunder og debitorer
Med NORRIQs e-Commerce Accelerator får I en webshop med standard integration til Business Central. Det betyder, at alle kunde- og debitordata oprettes og vedligeholdes her. Derefter synkroniseres det med webshoppen, så udvalgte kundegrupper f.eks. kan se specifikke varesortimenter eller udvalgte salgspriser og rabatter.
Kunder kan også selv oprette en brugerprofil via en formular på webshoppen og hurtigt komme i gang med handle hos jer. ERP-systemet vil derfor huse alt kundespecifikt data, der synkroniseres med og benyttes af webshoppen.
NORRIQs e-commerce Accelerator kan let udvides med endnu flere funktionaliteter, såsom at tilbyde jeres sælgere en sælgerløsning hvor de let kan oprette nye kunder, tilbud samt sende ordreforslag til kunderne digital.
Styr salgspriser og rabatter
Salgspriser og rabatter i webshoppen styres direkte fra Business Central. Alle ændringer kan hurtigt opdateres og sendes til webshoppen med et enkelt klik.
- Tildel salgsrabatter til udvalgte debitorer
- Benytter standard-prisberegning i Business Central
- Debitorrabatgruppe kan også administreres
Produktdata vedligeholdes i Business Central
Alle varer som vises i jeres webshop, vedligeholdes direkte i Business Central. Her vil I nemt kunne angive og opdatere vareattributter på produkterne, som f.eks. størrelse, indhold, materiale, farve osv.
- Produktbilleder vedligeholdes i Business Central
- Smart og dynamisk editor til redigering af produkttekster
- Redigerede produktinformationer opdateres hurtigt på webshoppen
- Vareattributter kan bruges som filtre på webshoppen
Ønsker du flere produktinformationer i din webshop, så er integration til PIM en optimal måde at berige din B2B webshop på, og en god måde at håndtere dine produktinformationer.
Alt samles i kundecenteret
Med NORRIQs e-Commerce Accelerator får I et kraftfuld og fleksibelt kundecenter i webshoppen, der henter data direkte fra Business Central. Her vil jeres kunder kunne logge ind og se alle relevante informationer uden at skulle i kontakt med en salgsmedarbejder. Kunderne vil også kunne se alle fakturaer, uanset om de er kommet ind via webshoppen, mail, via EDI osv. - alt fremgår inde i kundecenteret.
- Oversigt over åbne ordrer, fakturaer og kreditnotaer
- Fremsøgning af fakturaer – f.eks. baseret på dato
- Mulighed for at se kreditnotaer
- Mulighed for genbestilling af tidligere ordrer
- Ændring og administration af adgangskode til webshoppen
Mød kunden på alle enheder
Tiltræk flere kunder med responsivt design og fleksibelt content management, der leverer effektive og professionelle kundeoplevelser på tværs af pc, tablet og mobil.
- Understøtter responsivt design
- Indholdstilpasning til mobil og tablet
- Preview i forskellige skærmopløsninger
- Lav mobil- og tablet-specifikke versioner af jeres website
Skalerbar og fremtidssikret løsning
NORRIQ e-Commerce Accelerator består af skalerbare standardmoduler, der nemt kan tilpasses jeres forretningsmæssige behov. Start med en mindre løsning og udbyg senere, hvis trafikken eller vareantallet stiger – eller start stort.
Løsningen er bygget til på sigt at kunne udvides med specifikke tilpasninger – valget er jeres.
- Fleksibilitet afhængigt af jeres behov
- Start småt - eller start stort
- Styrker jeres forretning både nu og fremover
Bygget til Umbraco og Dynamicweb CMS
NORRIQs e-Commerce Accelerator kommer med en række standard-elementer og sider, der kan sættes op i CMS-systemer - som f.eks. Umbraco eller Dynamicweb - og få jer hurtigt op at køre. Der kan selvfølgelig også lave kundetilpassede sider og elementer i webshoppen.
Acceleratoren kommer med standardsider, som f.eks.:
- Forside
- Kategoriside
- Produktside
- Kontaktside
- Kundecenter
- FAQ-side
- Lækre content elementer til at brande jeres site og produkter
- “Opret jer som kunde”-side
Fonetisk søgning = bedre brugervenlighed
Har du nogensinde prøvet at bruge en søgefunktion på en webshop og få 0 resultater?
Det er nok fordi, at du har stavet noget forkert i din søgning og webshoppen ikke bruger fonetisk søgning.
Fonetisk er et søgesystem, som ser på enslydende ord, som staves forskelligt.
Vores eCommerce Accelerator bruger fonetisk søgning på webshoppen.
Det sikrer, at jeres besøgende finder hvad de leder efter – selvom de staver forkert.
Klar til Google Analytics
Succes med e-handel afhænger af om du forstår jeres besøgendes handlinger på din webshop.
Derfor er analyseværktøjer, som f.eks. Google Analytics essentielle i jeres værktøjskasse.
Vores eCommerce Accelerator kan nemt integreres med Google Analytics.
Det giver jer større kontrol over forretningskritisk data over jeres kunder og besøgende på webshoppen.