Invoice Workflow effektiviserer hele vejen fra A-Z

Løsningen hjælper virksomheder med at optimere deres kreditorbogholderi gennem digitalsering, automatisering og et effektivt arbejdsflow - hele vejen fra modtagelse af fakturaen til digital arkivering.

Spar 50% af arbejdstiden schedule

Ved at automatisere modtagelsen af købsfakturaer og digitalisere hele arbejdsflowet kan en gennemsnitlig virksomhed spare op til halvdelen af arbejdstiden, og samtidig undgå masser af manuelle fejl. 

En løsning brugerne vil elske favorite

Invoice Workflow er markedets mest brugervenlige løsning. Både økonomiafdeling og godkendere vil opleve en fleksibel løsning, der gør det langt nemmere og mindre tidkrævende at arbejde med og godkende købsfakturaer. 

Bygget til dit ERP-system repeat

Bruger du Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central, er Invoice Workflow bygget til netop dit ERP-system. Det betyder, at du får en nem implementering og et system, der er fuldt ud integreret med ERP-systemet. 

Se hvor let det er

Digital intelligens sætter kreditorbogholderiet i helt nyt gear

Invoice Workflow er pakket med smarte og unikke løsinger, som giver jer et markant mindre timeforbrug ved behandling af købsfakturaer. Få overblikket her:

Automatisk afløftning af data tap_and_play

Løsningen henter data fra fakturaen som forfaldsdato, antal og pris, og lægger dem ind i Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

Håndterer alle formater description

Løsningen kan håndtere alle formater og henter automatisk fakturadata – uanset om fakturaen modtages på papir, PDF, XML, OIOXML eller OIOUBL. 

Match med købsordre check

Invoice Workflow tjekker, om der skulle være dubletter af fakturaen og matcher den med købsordren. 

Øget omkostningskontrol credit_card

Invoice Workflow sparer tid i administrationen af, hvem der må godkende og for hvor store beløb, idet løsningen gør det nemt at opsætte og ændre prokura og beløbsgrænser. 

Besked om godkendelse via e-mail email

Hver bruger har adgang til sin egen godkendelsesportal og modtager en e-mail fra InvoiceWorkflow, når der ligger en faktura klar til godkendelse. 

Godkend via webbrowser thumb_up

Bugeren godkender fakturaer på webportalen, hvor man også kan se de seneste fem fakturaer fra samme leverandør, sende fakturaen til gennemsyn hos en anden eller afvise den. 

Sikkerhed for rettidig betaling mood

Løsningen indebærer, at I altid har styr på, hvor en faktura er i systemet. Det betyder, at alle fakturaer betales rettidigt, og I undgår strafrenter. 

Digitalt arkiv archive

Det er nemt at genfinde fakturaer i forbindelse med mangellister og årsafslutning og at se alle fakturaer fra samme leverandør direkte i Microsoft Dynamics NAV /Dynamics 365 Business Central. 

Skyen giver mange fordele cloud_done

Invoice Workflow er placeret i skyen, så I kører altid på den nyeste version og betaler en fast pris pr. måned, afhængigt af hvor mange købfakturaer I har behov for at behandle. 

Hvad siger kunderne?

Med Invoice Workflow kan vi slå to fluer med et smæk. Vi kan godkende købsfakturaer hurtigere og derigennem opnå større rabatter.

Thomas Frank
IT Manager, Plantorama
image

Vil du vide mere?

Læs mere om funktionerne, hvor nemt det er at komme i gang og se prismodellen på løsningens hjemmeside:

www.invoiceworkflow.dk

image

Få en gratis online demo

Oplev selv hvor nemt I kan digitalisere hele arbejdsprocessen med købsfakturaer. Udfyld felterne og vi kontakter dig hurtigst muligt med en online demo. Det tager ca. 30 minutter, og vi tør godt garantere en ROI på din tid.

da-DK
Kontakt os

NORRIQ anvender egne cookies samt cookies fra tredjeparter for at få hjemmesiden til at fungere og lette brugen, vise målrettede annoncer til dig, til trafikmåling og til at tracke dit besøg på norriq.dk. Ved at klikke videre giver du samtykke til denne brug af cookies. Du kan altid tilbagekalde dit samtykke ved at blokere cookies i din browser.